anneyimben25 Biliyorsunuz ki geceleri terliyorlar sürekli yıkanması gerekiyor ama makinede yıkanmaması gerekiyormuş kurutma makinam var kurutmayada atılmaması gerekiyormuş siz nasıl yapıyorsunuz
Smnl anneyimben25 ben çamaşır mak 40 derece de yıkıyorum ama kurutma mak kurutmadım. Petegin üstüne asıyorum orda kuruyor