zeynepdurunun_annesi Kızlar bebeğime gelen altınları yatırım olarak kenara koymayo düşünüyorum sizce dolar olarak mı yoksa euro olarak mı daha kar eder
lceLady zeynepdurunun_annesi Türk parası olmasında. 🤦♀️ Diğer hepsi kâr eder. Dolar mantıklı geliyor
prensveprensesannesi35 zeynepdurunun_annesi ben altindan yanayim cunki dolar vs hoc kafam basmiyot bir iniyor bir cikiyor ne ne kdr ediyor anlamiorun ben gram aliyorum
zeynepdurunun_annesi lceLady dolar da çok yükseldi euro yakalayacak doları diyolar bakalım euro yaptım
zeynepdurunun_annesi prensveprensesannesi35 evde saklamak güvenli gelmiyor bankada belki olabilir 🤷🏻♀️