Elifinannesi33 144 aradım hane dosya aç gozukmuyor ondan olmuyo dedi gidip kaymakamlığa actircam başına gelen var mı onu yapınca oluyomu bilen var mı 1 aydır süreç devam ediyor cunku
canoglum_ Elifinannesi33 kaymaklikta çalıştım vakıf ile yakındı odalarımız bildiğim kadarıyla gidiyorsun gelir tesbiti yapıyorlar hane dosyası açılıyor sonra eve gelip bakıyorlar öyle de onaylanıyor galiba
srtalc3007 Elifinannesi33 vakıfta staj yaptım bende hane dosyası açtırın eve gelip durum tespiti yapıyorlar varsa kira sözleşmenizin fotoğrafını çekerler eşyaları yazarlar evde ne varsa üzerinize herhangi bir tapu durumu varsa Almanız zorlaşır
Elifinannesi33 canoglum_ peki diyelim hane dosyası acmasan ne olur çıkmaz mı sosyal yardım bide evi geziyolar mi
canoglum_ Elifinannesi33 açılması lazım yardım alabilmen için gelir tesbiti falan yapıyorlar ev ziyaretleri de yapıyorlardı ama engelli ve yaşlılar için mi sadece herkes için mi orayı tam hatırlamıyorum
Elifinannesi33 canoglum_ peki tşk edrm yarın gideyim sosyal yardıma randevu almaya gerek yok degilmi direk gidip hane dosyası açmak istiyorum desem olur
Elifinannesi33 srtalc3007 bugün gittim kimliğimi aldı 2 dk bile sürmedi oldu mu evet açtim dedi acaba gerçekten açtı mi bu kadar kısa sürer mi ki