Bebeğim 2 ay 13 günlük bu zamana kadar gaz sancısı olmuyordu ağlatacak kadar ama bu 3 4 gündür sürekli ağlıyor beşiğine yatırınca koltuğa koyunca ağlıyor durmuyor ayakta kucakta evin içinde dolaşınca susuyor gerçekten dengem şaştı sizce gazdan dolayı mı ağlıyor başka yeri mi ağrıyor masajda yapıyorum ama çıkmıyor gazı