Merhaba anneler, 4 aylık bir oğlum var ve benim istemim dışında sürekli olarak kucağa alındığı için yatmaktan hoşlanmıyor ve sürekli kucakta durmak gezmek istiyor tabi büyüdükçe de bu çok daha zor olmaya başladı 😔 Bu alışkanlığı siz nasıl bıraktınız veya nasıl bırakabilirim öneriniz var mıdır 🙇🏼♀️