Oglunasikbiranne08 Kızlar sezeryanla doğum yaptım 28 gün önce. Hamileyken göbeğimde tüyler çok az vardı. Doğum yaptıktan sonra bi artış oldu. Bazısı doğumdan sonra dökülür dedi ama dökülecek gibi durmuyor sanki. Dökülmesini beklesem mi ağda mı yapsam? Çok kötü gözüküyor. Böyle bi durumla karşılaşan varmı? Siz ne yaptınız
Burcusaydam Oglunasikbiranne08 benimde hamilelikte çıktı doğumdan sonra dökülür dediler daha çok çoğaldı sanki 4 ay oldu hala dökülecek diye bekliyorum aldırıcam ağdayla sonunda 😊
Balyanakannesiii Oglunasikbiranne08 Benim normal de biraz vardı rahatsız etmeyecek şekilde ama hamilelik döneminde baya baya arttı şimdi sürekli ağda yaparım tertemiz oluyor 1.5 ay gidiyor öyle. Oğlum 10 aylık oldu 😊🤷♀️
Hbbadgzl Oglunasikbiranne08 daha yeni dogum yapmissinzi hormonlar 6 aydan once duzelmiyor bekleyin dokulmezse aldirin yoksa bas edemeZsiniz bende sezeryen oldum 3.-aya girdin baya azalma oldu
Oglunasikbiranne08 Hbbadgzl en iyisi bekleyim ben dediğiniz gibi her ay ağda yapmak daha zor. Baktım dökülmüyor o zaman ağda yaparım.