Bebeğim 3 aylık. Neredeyse 1 aydır kavga kıyamet ayakta emziriyorum. Gece hiç sorunsuzca ağlamadan emip uyuyor. Ama gündüzleri açta olsa ağlaya aplaya zorla emziriyorum. Hatta uykusuzluktan gözleri gidiyor ama gündüz emzirmek gerçekten sıkıntı. Bu durumu yaşayan var mı. Bir de bir göğsüm daha dolu gibi gelirlen diğer göğsüm daha yumuşak. Süt artırıcı da kullanmalı mıyım sizce