muhendisanneeee Merhaba güzel anneler. Bende girişimde bulunmak istiyorum. Hangi ürün satışını yapıyorsunuz, firma kurdunuz mu kurduysanız şahıs şirketi mi? Destek olalım birbirimize çok heyecanlıyım 😍