ZeynePoyraz cocuk uyanınca devamını yazamadan cevaplamışım 😂😂😂 ben tuş kilidini kapatıp yarım bıraktım zannediyordum 😀 4 ay 17 günlüğüz şuanda.. 3.ayımız çok zor gecti biberon reddi başladı o dönem, işte 4 aylık olunca yavaş yavaş düzeldi, şuanda çok iyiyiz emiyorda biberonlada alıyor biberonda kalanı kaşıkla veriyoruz öylede içiyor, umarım sizinkide toparlar en kısa zamanda, kendinizi yıpratmayın 🙏🏼🙏🏼🙏🏼