Beh1108 merhaba , ultrasonla mide çıkışına bakıldı mi , benim de oğlum ,çok.kusardi Pilor Stenozi diye bir rahatsızlıgi varmış , ameliyat oldu 40 günlükken, aklınızda bulunsun , sürekli gittik doktora herşey normal fazlasını kusar, kusmak için kusar öyle kusar böyle kusar dediler ama malesef rahatsızlığı varmış yavrumun, erkek çocuklarında daha çok görülen bir rahatsızlıkmis , inşallah siz de yoktur ama gene de başımdan geçtiği için bir söyleyeyim derdim❤️