Annelice488 Kiz bacım bugün fark ettim yeni saçlarım çıkmış kısa kısa bir süre ve kalın telli yeni çıkanlar hep ve urban kafein serisi sayesinde olduğuna eminim bir de ben saçıma kına yapiyorum bazen ama çok akıyor bi sure, başörtülü olduğum için beni rahatsız etmiyor