Ademinee olabilir çok var böyle bebek. İnanın kızımın kilosu da hep az gidiyor. Sadece 1 aylık ölçümünde 1.250 gr almıştı o da mama. Sütüm doyurmuyor ne yazık ki. Şuan mama da kilo aldırmıyor ama sağlığı yerinde diyip şükrediyorum ve motive etmeye çalışıyorum. Bu arada ablamın 4 yaşında kızı var. Hep ölçümleri sınırın altındaydı. Sadece kafası sürekli büyüdü, şuan küçük vucütlu koca kafalı bi kız çocuğu :)
Yani her bebek farklı hiç moralinizi bozmayın. Gününüzü onla geçireceksiniz tabiki ama kendinizi yıpratmayın. Bu aralar böyle olsun napalım diyin. Siz iyi olun kendiniz için. Ayrıca mutsuzluk umutsuzluk hüzün bebeğin kişiliğine duygu durumuna çok yansıyor. Kilo aldırmaya çalışırken hem kendimizi hem bebeğimizi yıpratıyoruz aslında