ATLAS17 Merhaba anneler oğlum 15 aylık olcak 2 alt 2 üst şuanda 4 dişi var yan dişlerinden önce azı dişleri çıkmış görünce şok oldum normalmi dişlerin çıkış sırası değişir mi ?
Aselmm ATLAS17 Normal :) bizimde bir yaşında alt dişi çıktı gecikti falan diye üzülüyordum sonra baktm ki arkadan dişi kocaman olmuş yani ilk azı disimiz çıktı. Ebeye sordugmda normal demişti merak etmeyin 😊
Wanderlust ATLAS17 tabi ki normal internette ortalama degerler yazar her bebek kendine has sirayla cikarir cogunluk oyle diye degismez bir kural yok endise etmeyin