merhaba kızlar….
28 aylık kızım…tam 10 ay önce kendi kendine uyumayı öğretmiştim ( önceden ayakta sallanarak uyuyordu çok uyku bölnmelei yaşıyoduk gece)hemde onu öyle travmalara sokmadan yatagında ninni dinleterek ben başında oturarak falan sorunsuz uyuyordu(hastalıklar ataklar hariç) ama 1 ay önce kreşe başladı ilk hafta hastalandı ondan beri ya bizimle yatıyo yada beni görnce ayakta sallanmak istiyo…ama sadece bana yapıyo onu…okulda kendisi uyuyo,annemde kendisi uyuyo,kayınvalidemde kendisi uyuyo…şimdiye kadr gece uyku bölnmesi yaşamadık ayağımda salllamama ragmen ama gcen seneye dönücez diye çok korkuyorum…şarkı açıyorum yatagnda yatmıyo ninni açıyorm yatmıyo..salla diyo bana yapıyo sadce=)) okulda acaba sallıyolarmı dedm ama öğretmeni kesnlkle yok diyo=)onların gözlemine göre okula başlaynca benden ayrı kalıyo ve nazı bana yapıyo ? nasıl yatagna alıştırabilirm tekrar fikri olan varmı