NurY masterana0 doğrayıp koyun , bütün atarsanız çıkarıp doğramak zor olur , çözülmesini beklerseniz de sulanır
maysa-19 masterana0 dogranmadan hatta kabuğuyla koyuyorum asla koku olmuyor.eskiden doğrayıp yada robottan geçirip koyardım kapağı acinca koku olurdu