Bebegim 6 aylik oldu mama ve meme olarak gidiyoruz. Fazlalıkları kurtulmak için dengeli beslenmeye başladım. 2 hafta da suan 3 kiloya yakın verdim ama hedefim 15 kilo daha verip 50 kiloya düşmek. Ayrıca günün yoğunluğuna göre 15 yada 30 dakika lessie yapiyorum. Ödem attirici emzirirken içilecek detox suyu varmi bildiğiniz. Ya da siz neler yapıyorsunuz kaç kilo verdiniz hedefiniz nedir