Merhaba benim bebeğim tam 3 yaşında ön dört diş kanal tedavisi ve alt üç diş dolgu yapıldı genel anestezi ile . Sabah 7 gibi gittik öğleden sonra 3 gibi çıktık . Biraz ayılırken zorlandık. Ve ağrısı oldu bi kaç gün ağladı . Onun dışında ben psikolojik olarak çok etkilenmiştim kucağımdan alınıp ameliyathaneye götürmelerine ama suan iyi bi sorun olmadı