Arkadaslar Merhaba bebegim 9 ay oldu yeni yeni emeklemeye basladi . Oyincakıarini koyuyorum onu oyuncakıari birakip gidiyor dolap kapisini acip kapatiyor tekrar tekrar yapiyor bunu . Bu normal mi?? İnternetdd boyle tekrarlayici haraketlerden endişelenmeliyiz yazsi okudum lutfen bebesi buyuk oıan anneler bana fikir soylermisniz