Elika00 merhaba ,
Ben de doğduğu günden bu yana hiç kısıtlamadım cocomelonu çok sever çok iştahsız olduğu için sadece yemek saatlerinde tv karşısına geçiyoruz. Yemek bıtınce oyun oynamaya calsıupurm kitap okumaya çalışıyorum o şekilde telafi etmeye çalışıyorum ama açıkçası okuduğum şeylerden dolayı çok da vicdan azabı çekiyorum kötülük mu yapıyorum çocuğuma diye. Ama yemıyor yemek asla tv sız ağzını açmıyor