Minico uyku tulumumuz 1.5 tog ama kullanmıyorum . Sorunumuz şu ki.. gece sıcaklık ani düşüyor .. yeni uyuduğunda 28 derece oluyor içerisi yarı kollu zıbın ve bir alt ve ince müslin ile yatırıyorum. E saat 3.5 gibi 24 derece oluyor. Uzun kollu zıbın bir de alt giydiriyorum pamuklu (nefes alabilen) ince battaniyesini örtüyorum ( kollarının altından ) .. ve sürekli kontrol ediyorum ama uykusuz kalıyorum. Yani ne giydirsem o an terliyor ama gece de bazen çok düşmüyor sıcaklık oyle kalsa da oluyor ama bazen de düşüveriyor. Çok da sıcağa alıssın istemiyorum doğduğundan bri cok sarıp sarmaladım ama araştırmalarım sonucu bunun cok iyi olmadığını gördüm. Yani ne yapsam olmuyor sanki..