Çay / fincan takımı vs almayın bence. Onu beğenmezse kullanmayıp başka birine muhtemelen hediye eder 😀
Bana saklama kabı getirmişlerdi. Hani cam bambu sıkı kapaklı olanlardan. Çok işime yaradı.
Çerez seti getirmişti biri, o da çok iyi oldu. Bir tane büyük tabak ( patlamış Mısır vs koymak için) 6 tane de çorba tabağından biraz küçük kaseler.
Şey de olabilir, 2 katlı kurabiye sunum tepsileri var. Şık durur. Karar sizin artık 😃