Seymadrn94 merhaba, şu an 2 yaşına girdi ve ben mart - ağustos arası yine çalıştım yine kaynanam baktı ama bu defa anneciydi ne olsa anne anne en son çalışmama dayanamadığını farkedince işi bıraktım. küçükken kimi daha çok görse ona bağlanması normalmiş diyorum şimdi çünkü büyüdükçe benden başkasını kabul etmez oldu