Mlsergunnn Ay kızlar bebeğim 15 günlük bu sabah 6 da kalktı emziriyorum artık o kadar sık emzirdim ki fazlalarını kusmaya başladı gazına bakıyorum yok altı temiz ama sürekli ağlıyor neden böyle tereddüt ediyorum
ruveydaensar Mlsergunnn canım çok küçük daha Allah bağışlasın. Gazı olabilir iki haftadan sonra başlıyor gaz. Biraz kucağında gezdirmeyi dene. Duş aldır. Uyku aralarını da uzun tutma uyandığı zaman 1 saat içinde en fazla yeniden uykusu gelir onun. Fazla yorulunca da uyuyamaz, uykusu olduğu için de ağlar kısır bi döngüye girme o yüzden uyku aralarına da dikkat et.
SunnyG Bi duş aldırın, masaj yapın, kucakta gezdirin. 15 günlük bebek bu. Huzursuz olacak bişey yok. Adapta oluyor dünyaya ve bildiği tek şey ağlamak. Bol bol kucak, temas.