Merhaba anneler. Benm bebeğim 1.5 yaşında ve gece beslenmesi devam ediyordu ve memeyle uyuduğu için sık sık uyanmalari vardı ve gece beslenmesini kesmeye karar verdim fakat gündüz devam etmek istiyorum en azından iki yaşına kadar acaba bu mümkün mü yani ikisini birden mi bırakmam lazm yoksa gece birakip gündüz devam edebilir miyim? Tecrübeli anneler lütfen bişey diyin 😫😫