Simays bbosphorussss ben değil de arkadaşım kızına büyük aldı seneye de giysin diye beş yaşında kızı çok büyük geldi geri yolladı aynılarını yaşına uyani sipariş etti.
Caganbal bbosphorussss bence ürüne göre değişiyor bazı ürünlerinde tam geliyor bazıları büyük sweetler bedenden büyük geliyor pntolonlar bel büyük boy kısa oluyor
Zeliff bbosphorussss ben çiğitin mağazasından görerek almayı tercih ediyorum kalıpları farklı oluyor çünkü. Kızım 3 aylıkken 9 ay bedeninde takım giydirdim oradan. 1.5 yaşındayken 9-12 ay sweat büyük gelmişti.
bbosphorussss Ayy cok tesekkur ederim bende sweet takimlardan alicaktim kalin mi oluyor peki biliyor musunuz Zeliff Caganbal Simays