Ceycey90 Merhaba, kızıma cumartesi günü evde küçük bir doğum günü partisi yapacağız. Bu parti için bize önerebileceğiniz yiyecek içecek öneriniz olur mu? Neler yapabilirim? Teşekkürler
Birkucukeylulmeselesi Ceycey90 valla ben aile arasında olana zaten yemekten sonra kutladığımız için sadece kurabiye almıştık ve pastası vardı zaten ikinci yaş gününde de pastasını kendim yaptım başka da bir şey hatırlamıyorum mısır kurabiye falandı sanırım 😅hamileydim ikincide zaten gelen arkadaşlar da samimi olduklarımızdı belki mısır patlatılır yine kurabiye olabilir çay içtik sohbet sonra giden gitti kalanlarla kahve falan içmiştik zaten stresi hazırlığı sonrası evi yoruyor bide ikramlık düşünmek zor oluyor
Elika00 Ceycey90 çocuklu parti olacaksa patlamış Mısır şekilli karton kaplar oluyor ya konseptinize uygun ondan alıp koyabilirsiniz çocuklar varsa yine mini hamburger yapabilirsiniz cupcake 🧁 şekilli kurabiyeler