Ruhnevaz Merhaba hanımlar. Cumartesi akşam yemeğine misafirim var ne yapacağım telaşı şimdiden başladı. Ana yemek patlıcanlı etli yapımı kolay ne olabilir. Biraz yaprak sarmam var buzlukta onu çıkarırım. Şehriyeli tavuklu salata düşünüyorum yanına. 2 yaş sendromuna girmiş bebeyle zorlamayacak çorbası tatlısı öneri istiyorum 😇
Caganbal Ruhnevaz patlıcan ve et ile güveç yapabilirsin güvecin varsa yoksa tencerede de olur pilav salata yada yoğurtlu mezeler, çorba sarma börekte olabilir yanına başlangıç olarak çeşit olsun dersen
Deletedmom_23 Ruhnevaz Dereotlu kremalı mantar çorbası Basit yemek istiyorsanız kayseri yağlaması ana yemek bir çorba tatlı oldu bitti😁
Deletedmom_24 Ruhnevaz islim kebabı yapabilirsiniz sabahtan yapipup tepsiye diliyorum ben bebekle son dk zor olur diye 1 saat önceden fırına verip sofraya koyuyorum. Yanina çorba olarak lebeniye çorbası yapabilirsiniz patlıcan yemeğinde güzel oluyor tatliyida geceden bebek uyuyunca etimek tatlısı veya geceden yapabileceğiniz sizin sevdiğiniz bir tatlı da olabilir .😊
Esilasel Ruhnevaz tatlının yapımı hem kolay hemde çok lezzetli ben daha dün yaptım ailecek tadına bayıldık, hem hafif hem harika bir tadı var tavsiye ederim misafirlere çok güzel bir tatlı olabilir hemde bereketli
Ruhnevaz Caganbal çorba ne olabilir mercimek veya yoğurt çorbası dışında. Güvecim yok malesef sanki güveçte pişmezse lezzetli olmayacak gibi geliyor güveç yemeği
Caganbal Ruhnevaz güveç gibi olmuyor hakkısın , fırına atıp kebap gibi yapabilirsin , eti iyi marine edersen iyi pişer güzel de olur . Çorba da domates çorbası olabilir ya da ezogelin , diğerleri basit kaçar gibi ☺️
Ruhnevaz Deletedmom_23 yağlamayı yemek baya eziyetli geliyor bana 🙈😂 çorbayı denemedim ama tarifine bakacağım 👍🏻
kadirefemmom Deletedmom_23 cumartesi benimde misafirim var yağlama iyi fikir 😀😀 yanına yarmalı yoğut çorbası yapsam biber dolması alakasız mı olur bilemedim 😀😀
Deletedmom_23 kadirefemmom Yoğurt çorbası bence olmaz. Çünkü yağlama zaten sarımsaklı yoğurtla ikram ediliyor😁 Yağlama varken başka bir şeye gerek kalmıyor bence ama çorba zeytinyağlı biber dolması salata yapabilirsiniz. Zaten tek başına çok lezzetli ve doyurucu bir yemek😁
Elif311 Ruhnevaz benimde yarına misafirim var ben beyti kebabı ,patates kızartması,yanına biber, yoğurtlu çorba ,sarma ,salata ve sarımsaklı yeşil fasulye salatası yapıcam fikir olur
Pikapikapikacuuu Ruhnevaz yarın babamgil gelecek bende Dövme çorbası Tavuk patates Salata Belki birkaç bir şey daha yaparım. Sizde patlaıcanla islim kebabı yapın bence. Ya da karnıyarık.