Eysar masterana0 görümcem için açmıştım iki yıl önce 5 bin takipçi olmuştu sadce soruyorlar di alan olmadı hiç çok takipçi ve kesvete dusmen lazım zor yani
Sedaalya masterana0 Artık instagramdan satış yapmak çok zor. Dolap uygulamasına falan koyabilirsiniz isterseniz. Çoğunluk ordan satış yapıyor. 2.el gibi düşünmeyin yani uygulamayı.