Benherseydenoncebiranneyim Bizimkine 3. Ayında yaptırmak istiyoruz. Yaptıranların gecesi nasıl geçti? Ağır diyolar rotavirüs ve menenjit aşıları için. Ateş falan yaptı mı? Hafif mi atlattınız zor mu geçti?
masterana0 Benherseydenoncebiranneyim menenjit ve bexoro yaptık bexoro ateş yaptı 38 buçuk olmuştu acile gitmiştik
nazlimom_ Benherseydenoncebiranneyim rotada hiç yan etki olmadı 3-5. Ayda yaptırdık ama rotayla menenjit 5. Ayda aynı gün oldu cok az ateşlendi calpol vermiştim okdar
Deletedmom_33 Benherseydenoncebiranneyim 2-4. Ay aşıları ile rota yaptırdım Geçen ay menejit başladık bexerodan Kasım’da 2. doz var Hiçbir aşı bugüne kadar bizde ateş yapmadı belki briaz huysuzluk oldu ama öyle aşırı bir durum yaşamadım hiçbir asida
Songena19 Rota aşısını yaptırdiktan sonra hafif ishal ve huysuzluk oldu menejiti (bexero)iki gün ateş oldu 39dereceye kadar çıktı ve aşırı huysuzdu bizi zorladı baya