Bebeğim 2 ay 20 günlük eli sürekli ağzında yaklaşan her şeyi ısırır gibi yapıyor elim ya da yüzüm ağzına yaklaşınca ağzına götürmek istiyor salyada var bide diş eti nasıl anlatayım yani bi sivrilik vs yok ama sanki daha beyaz gibi geldi çok erken biliyorum ama doktor çünkü dişleri kaşınıyor ama daha çıkmaz demişti başka biride elini tanıyodur demişti 20 gün oldu tabi bunları diyeli arada kaldım bi huzursuzluğu yok ama daha dışarının farkında olduğu için artık biraz daha farklı eskisi gibi sürekli uyumak istemiyor ama öyle ağlama ateş vs yok