Kızlar doktora gideceğim ama bir sizinle de paylaşayım dedim. Bebeğim sadece anne sütü alıyor gün içerisinde sık sık emziriyorum günde 4 5 bez alıyorum ve güzel uyku da uyuyor ve huzurlu şekilde doydugunu düşünüyorum. 4,5 aylık kontrole gittim boyu uzuyor ama kilosu 100 gr artıyor 3. Ay kontrolünde de öyleydi şuan da sadece 100 gr almış.
Anne sütü arttırıcı içecekler de içiyorum protein ağırlıklı da yiyorum sutun yağlanması için yiyecekler yiyorum. Doymuş olmasa huzursuz olur Bi belirti olur hiçbiri yok neden böyle bilemiyorum sizinde başınıza geldi mi