Kizlar kan verdi bebeğim değerlerine baktirmakmicin öğleden sonra gideceğim ama sonuçlara baktım e nabizdan trigliserid değeri 0-150 arası olması gerekirken 380.4 çıkmış çok yüksek değil mi bu kolestrol mu biri beni aydınlatsın neden böyle çıkmış olabilir önemli birşey mi