Suzan57 biz de yaptırdık. Cok kararsizdik ama yaptirmamiz gerektigini düşündük. Herhangi bir sknti yaşamadık. Ası zaten ağızdan sıvı seklinde veriliyor. Biz hatta evde kendimiz uyguladik. Cuma aksam elimize gecince aşı l, doktorumuz evde de yapabilirsiniz demisti. Siz yine danışın tabi.