nazlimom_ 12-18 ay giyiyor şuan 6 aylık kış boyu giysin istiyorum 1 yaş alsam büyük olurmu içine kalında gitcek yada 18-24 ay mı almalıyım? H&M markanın montunu alacağım
Kuzeybabyy nazlimom_ hm nin kalıpları geniş oluyor bir yaşındayken 18/24 aldım şuan 22 aylık hala oluyor. 12/18 almanızı tavsiye ederim
Aylinuraz 18_24 daha iyi olur gibi bence benimde oğlum 2 yaşında kalıbındanmı 5 6 yaş almıştık şimdi tam tamına geliyo