Kızlar kızım 5 ay 12 günlük. 3 aylıkken de azalma durumu olmuştu ama 1-2 gün sürmüştü ve bu kadar da azalmamıştı. Bugün 3.gün hala aynı. Süt dolmuyor çok az geliyor. Yemem içmem aynı herşey aynı. Nasıl böyle bi anda azaldı anlamadım. Ve mama sevmiyor kızım. Yakın zamanda da süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktığı için kafama göre birşeylere veremiyorum. Doktora soruyorum. Hipp markasının mamasını aldım. Doktor ver dedi istemese de alıştırmaya çalış dedi. Kaşık maması alayım mı dedim alma dedi. Çocuğa resmen zorla mama veriyorum. Şırıngayla denedim bugün onunla daha kolay ama 40 takla atıyorum bi yandan şarkı bi yandan oyuncak. Dikkatini dağıtıp veriyorum ona rağmen 2 ölçek yapıyorum ama yarısını anca yiyor. Yüzünü ekşitiyor. Bi yerden sonra da ağlamaya başlıyor. Meme verince direk emiyor çok mutlu oluyor emiceğini anlayınca. Napıcağımı bilmiyorum kızlar. Var mı böyle başına gelen. Çok kötü bir durum 😓