Hep banyoda kullanıyorum mama sandalyem var zaten. Küvete sığmıyordu ve dönmeye çalışıyordu. Valla ben çok rahat ettim 5 dkda yıkıyorum duşakabinin içinde vakumlayıp. Bebeğiyle birlikte suya girip çıkanları da gördüm hep burda ama bana kendini de ıslatmak mantıksız geldi denedim her yer su oldu önce çocuğu mu giydireyim kendimi mi. Benim çok işimi gördü