Sevda26 23 aylık kızım. Sanırım benim tutumum ve sabrım dolayısıyla çok krize girmiyor. Öyle burada yazanlar kadar asi değil ne yalan söyleyeyim. Çok yoruluyorum evet ama kriz yok bizde. Akıllı oyunbaz bi kız
BusraDefneozel Han30 evet ya sorun kotu bizde baskasinda oyuncak gorunce aglamasi yok ama laf anlata anlata basima agri giriyor cok vicdanli duygu somurusu yapiyorum dikkat dagtma vs