Humeyrasmsk Hanımlar oğlum 1 hafta sonra 1 yaşına giriyor. Mama içiyor ama mama içmese bile her şeyi yiyor. Hic yemek ayirt etmiyor ama ben karni doymaz diye dusunup mama da veriyorum. Mamayi ne zaman birakmaliyiz sizce sadece yemege ne zaman gecmeliyiz yada ne zaman seyreltmeliyim bilmiyorum. Mamayi birakirsak zayiflar diye korkuyorum bide bizimle beraber bi dunya yemek yiyor ama arkasindan bi biberonda mama iciyor bu da aklimi karistiriyor. O yuzden ne yapacagim bilmiyorum lutfen akil verin
Ygzmomm Humeyrasmsk Oğlum 19 aylık hala mama kullanıyoruz 🫣 2 yaşında bıraktırmayı düşünüyorum en azından derdini anlatacak kadar konuşabilsin
kirmizibasliklikiz_ Humeyrasmsk benimkiler 18 aylik sabahlari veriyorum. Onlarda yiyorlar ama mama ayri sonucta. Gerci oglum son bir kac gundur artik mama istemiyor o kendi birakacak gibi ama kizima devam
Buse_efe Humeyrasmsk benimkide 1 yaşına girdi gece süt ve cicibebe yapıyorum gündüz herşeyi yiyor sadece gece veriyorum 330ml yapıyorum bazen bitiriyor bazen içmiyor hepsini
Humeyrasmsk Ygzmomm Cevremdeki herkes cocugun her seyi yiyor nasil olsa yavas yavas mamayi birak diyor o yuzden aklim karisiyor
Elifcix Humeyrasmsk ben tam 1 yaşında kestim mamayi ilk 6 ay emzirdim sonra kendisi bıraktı memeyi mamaya başladık. 1 yas kontrolünde doktor her şeyi yiyor vermeyebimirsin süte de 1.5 yaşında başlayacağız dedi
MinnakvLiva 27 aylık hala mama kullanıyor günde 2 veya 3 biberon, yemek yemediği zamanlar başka alternatifiniz olmuyor, zaten 2 yaşa kadar mama yemesi zorunlu 2den sonra size bağlı
Mizmizmyrtle Humeyrasmsk benim oğlum 13 aylık hala günde 2 bazen 3 kere mama içer ben 2 yaşına kadar devam edicem zaten uyku önceleri içiyor asla mama içmeden uyumaz
Baakpnr- Humeyrasmsk 10 aylık kızım mama ile besleniyordu hep , şimdi ayırt etmeksizin herşeyi yiyor ama ben 2 yaşına kadar mama devam edicem