Kızlar benim evim sıcak evin içinde kısa kolla usumuyorum suan cocugun üstünde uzun kollu zıbın uzun kollu normal kalınlıkta usun kollu ve yelek var altında bir tane normal pijama iste ne derseniz ustunfe 2 tane ince ortu serili Boyle cocuk usur mu kafayı yicem az once ustunde bizim ustumuze orttugumuz kanepe ortusu tarzında birsey var onu gordum. Hamakta yatıyor kızım. Doktorum senin giydiğinin bi kat fazlasını giydir dedi evin ısısı gayet iyi ben kısa kolla usumuyorum az once bir kat daha giydirelim dedi cocuk sıcacık sadece elleri soguk diye diyor pijama hariç iki corap var eldiveni de buyudu alıssın diye gunduz olunca cıkarıyorum… 1 ay 6 günlğk