Tosbikkkk benm premature bebeğim rop muanesine götürürken son kontrolünde kayma yapıyordu sol tarafa doğru ikisini birlikte daha ufak bebeğin zamanla düzelir kaymalar normal dedi 10 aylık gibi düzeldi kayması yapmıyordu sonra nöroloji randevu almıştım o da sağ gözü ice dönük dedi bir götür dedi randevu buldum bugün işte ölçüm göz muanesi yapıldı doktor sol gözüne bir saat kapama ve gözlük verdi iki ay snra gel dedi gecmezse amlyt dedi sizin arkds bu durumda mi ilerledi sonuç ne oldu iylesti mi amlytsz ?? Şuan bir yasinda hesaplayarak gidiyorlar iki ay geriden gidiyoruz on aylık ama bir yaşını aldı şuan