Aranızda başına gelen var mı? 4 ay 8 günlük. Prematüre doğdu. İkizi gayet ses veriyo konusuyo gibi resmen hic susmuyo ama daha minik dogan oglum ses vermeye calisinca hickiriyor ve gecmiyo haliyle ses vermeye calismaz oldu. Sebebi nedir acaba basina gelem var mı? 1 aydan fazladir boyle :/