Hanımlar 11 aylık kızım günde 2 uyku yapıyor. Benimle beraber yatağa uzanıyor mamasını yiyip uyuyor ama beşiğine aldığım an uyanıyor ağlıyor. Rutine sokmaya çalışıyorum ama yapamıyorum tecrübeli annelerden yorum bekliyorum siz nasıl yaptınız? Geceleri beşiğinde uyuyordu son 4-5 gündür hep yanımızda yatmak istiyor almayınca da uyanıyor uyumuyor dikiliyo Beşikte ayağa. Uyutup beşiğine almaya çalışıyorum ama ona da direniyor cok yorgunum :(