Arkadaslar iki ay once sezeryan dogum yaptım. Az once bi baktim altimda islaklik var kulodum islak. Aa bi baktm resmen işemişim. Ama nasil olur da ayakta iş yaparken farkina varmadan işer gibi bu kadar sivi gelmis benden. Sırılsıklam külodum. Şok oldum cok korktum. Bakalm yine olacak mi bu durum. Başına boyle bisey gelen var mi nolur yardim edin kendimi cok kötü hissettim çiş mi sivi mi anlayamadim da