BalAnne1 salı gunu cektırdık bız
Allah bıdaha yasatmasın bı ay once dustu nefesı gıttı katıldı sonrası nobet gıbı gelıstı gozlerı kaydı falan sukur gectı ambulans cagırdık
Korkudan da olabılıyomus anı stres korku vs gıbı
Uyurken cektıler kafasına sapka tarzı bısey taktılar jel sıkıp 40 dk falan
Cok sukur temız cıktı 🙏🏻endıse etmeyın ama mutlaka yaptırın