Minikoglusumatlas Bebeğim uyanık kaldığı çoğu zaman bu şekilde çığlık atıyor ağlıyor kucağa alıp gezdirince susuyor 3. Ayda yine atak mı var acaba 🥴🥴🥴
Elisa34 Minikoglusumatlas benim bebeğim 4 aya kadar hiç kucagımdan indirmedim asla durmuyordu birde gazlı bebekti o aylarda oyle oluyo ben inanın wcye bile gidemiyordum evin içinde bütün gün gezdiriyodum
Minikoglusumatlas Elisa34 bende öyleyim bi ara biraz sakinleşmişti gazı bu sıralar yine var gece gündüz hep kucakta
Elisa34 Minikoglusumatlas merak etmeyin 3.5 aydan sonra rahatlarsınız en azından gazı olmicak aglamicak