Flower123 Merhabalar günaydın..aklıma takıldı böyle ufak şeylere takıntı ediyorum oğlum grip oldu bugün de gastroenteroloji’ye randevumuz vardı raporlu mama kullaniyodu onunla ilgili.kontrol amaçlı bu şekilde hasta götürsem sorun olur mu acaba
Anesanne Flower123 eğer bı işlem yapılmayacaksa anestezi almayacak da sorun olmaz. Ama yine de hastaneyi arayıp doktorunuza bilgi verebilirsiniz. Boşuna hasta hasta götürmemis olursunuz