Kızlar Şubat ayında düşük yapmıştım bu ay hamile kaldım şuan 4+3 sağlık ocağında kan falan verdim doktora hangi haftada gitmeliyim sağlık ocağındaki ebe şuan gitsen keseyi bile göremez dedi biraz bekle dedi daha önce düşüğüm olduğu için korkuyorum bende