2 buçuk aylık oğlum bir haftadır gazdan dolayı ememiyor. Varr mı böyle bir durum yaşayan. Sap simplex biogaia kullanıyordum . Fakat son bir haftadır gazı çok arttı herhalde, Gündüz memeyi asla alamıyor ağzına. Yapışıyor memeye emmek istiyor ama kendini ağlayarak geri atıyor. Biberonla sağdığım sütü ya da mamayı vereyim diyorum onuda ememiyor. Beslenmeme dikakt ediyorum, doktor gaz damlasını değişti yine aynı. Masajla alttan, hoplaya zıplya üstten gazını çıakrsamda yine ememiyor. Var mı sizin öneriniz güzel anneler . Geçici bir dönemmi ne. Kadar sürer