bebeğim kolik bir bebekti gerçi hala öyle gibi ama gazi azaldı gibi. dolayısıyla gündüz uykularimiz 30 ar dk felaket uykusu. akşamuzerine dogru uyku birikiyor ve başlıyor ağlamalara. gece 11den öncede uyumuyor. aglamaya basladiginda son 3 gündür memeyi de almıyor normalde memede uyuyan bi bebek bende sadece o memede uyuyunca dinlwneboliyirum.emiyor ama mama desteği de yapıyoruz 2 aydir . bide son 2 haftada alttan düşlerimiz çıkıyor. yine son 3 gündür gündüz uyumadigi için normalde 6 saat deliksiz uyuyan bebek saat başı kalkar oldu atak mı diş mi anlamıyorum yoksa meme reddi mi lütfen yaşayan varsa yazabilir mi