6 ay 14 günlüğüz yüzüstü dönebiliyor ama sırtüstü dönemiyor bebeğim ağlıo beni döndürün diye bizden bekliyor😅 ilerde dönermi sizce burda bi postta gördüm de gelişim geriliği falan diye aklıma takıldı 6. Ay kontrolünde de doktor oturabiliyomu dönebiliyomu diye sormuştu oturabiliyo destekli ama dönmesini demeyi unuttum